søndag 25. august 2013

#MANDAGSTEMA #89



Hei igjen, folkens!
Takk for flotte bidrag til forrige ukes runde!
Synes det var veldig bra deltagelse til å være første Mandagstema etter ferien!
 
Jeg vil forresten nevne at det er veldig kjekt om dere linker til mandagstema i det aktuelle innlegget når dere deltar i utfordringen! Det gagner ikke bare bloggen min, men generer flere lesere til alle deltagere. Jo fler som oppdager Mandagstema, jo flere bidrag blir med!!
Så jeg setter veldig pris på at det linkes! ♥
 
Da går vi over på ukas tema, som denne gang er:
OPP/NED  /  UPSIDE DOWN
 
Her er mitt bidrag:
I alt fem skulpturer av kvinner og menn, laget av Marit Benthe Nordheim, er montert rundt omkring på Bratsberg brygge i Porsgrunn.

 
Skulpturene har fått navnet "De spaserende"
-kanskje ikke så lett å spasere i denne stillingen :-)
 
 
 
Det er sikkert mange av dere som sitter på spennende fotos etter sommerferien, så bli med!!
Da sier jeg bare:
Velkommen med DITT bidrag!
  
    
 
 
 


6 kommentarer:

  1. Vilken härlig skulptur - och tänk så långa armar hon har!

    SvarSlett
  2. Så utrolig artig! En sånn dame skulle jeg ville ha i hagen!

    Hadde tenkt å omsider kaste meg på disse flotta mandagstemaene her, men denne gangen var det jammen ikke så lett tema :)

    Ha en fin helg!

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen noen ord! Det settes stor pris på:o)