søndag 7. april 2013

MANDAGSTEMA #80

 
Hei!!
Det er Nytt Mandagstema - for 80'ende gang!
Jeg takker for alle de flotte vårtegnene Dere bidro med på Mandagstema #79! Herlige bilder som gleder!!
Jeg synes dette tema er ganske så aktuelt en god stund fremover ennå, så om du ikke fikk deltatt, har du forrtsatt sjansen til å legge til ditt Vårtegn-bilde. Linken er åpen ut hele April, og du finner siden HER
 
Hva skal man finne på for et tema, mon tro? Ikke like lett hver uke..:-)
 Men etter å ha sittet og klødd meg i hodet og tenkt og fundert, dukket det da opp noe, heldigvis:-) 
 
Denne gang utfordrer jeg Dere med:
 
MERKEVARE / BRAND
 
Det finnes utallige kjente Merkenavn. Mange ser vi opptil flere ganger daglig - uten å egentlig tenke  noe særlig over det!
 
Her er mitt bidrag, et bilde jeg tok på flyplassen i Bangkok, mens jeg ventet på en stor Whopper :-)
 
 
Har du er favoritt-merke?
Velkommen til MANDAGSTEMA!



8 kommentarer:

  1. Burger King har jag varit på men aldrig i Bankok...
    Ha det bra och tack för att du fortsätter med dina måndagsteman.
    Vårkramar Kakan

    SvarSlett
  2. Flott tema og fint innlegg!
    Satser på drikke. Et utmerket sådan fra Sørvestnorge...

    SvarSlett
  3. Jag har en bild från konkurrenten, men jag gillar Burger King bättre :-)

    SvarSlett
  4. Burger King är väl en av de tre största i Sverige och en av två som jag gillar.

    SvarSlett
  5. Fin bild på det välkända varumärket. Finns nog att hitta lite överallt i världen. Mitt varumärke är även det ganska känt men går inte att äta ;-)

    SvarSlett
  6. Uff denne gangen gikk jeg glipp av mandags tema , som var et fint tema. Alltid spennende å se hva du finner på. Her var det i alle fall mange fine bilder ! God onsdag til deg !

    SvarSlett
  7. Första gången jag är med Tycker om dessa utmaningar.

    SvarSlett
  8. Första gången jag är med Tycker om dessa utmaningar.

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen noen ord! Det settes stor pris på:o)